Disponible la conversa directiva sobre el paper del Compliance en la millora de la gestió pública (Concepción Campos Acuña)

Us agradaria entendre el paper del Compliance en la millora de la gestió pública? Us agradaria saber com aplicar-la en la vostra quotidianitat organitzativa?

Doncs si us vau perdre la conversa directiva 'El paper del Compliance en la millora de la gestió pública: la transformació de l'administració des dels valors', a càrrec de Concepción Campos Acuña, us proposem de recuperar-la:

Concepción Campos ens explica els avantatges i beneficis que implica la translació de les tècniques de Compliance a la gestió pública i es pregunta que si parlem d’administracions públiques, les quals estan sotmeses a la llei i al Dret, per quina raó són necessàries les tècniques de compliment normatiu? Doncs a aquesta i a altres preguntes ens donarà resposta posant el focus en dos punts en especial:

El primer, el lideratge directiu públic; la relació que té amb les tècniques del Compliance, la millora de la gestió pública d’aquest lideratge exemplar. I el segon, els plans de mesures antifrau o sistemes d’integritat en la gestió pública.

Si esteu interessats/ades en altres converses directives ja publicades i en les que es preveu que es publiquin en aquest espai dedicat al cicle de converses directives iniciat el mes de setembre de 2020 no perdeu el fil d’aquest enllaç web:

Informació relacionada: