Vídeo de la Jornada 'Implantació de canals de denúncia als ajuntaments: experiències, recomanacions i novetats normatives' (Oficina Antifrau de Catalunya)

Aquesta setmana posem a la vostra disposició el vídeo de la Jornada Implantació de canals de denúncia als ajuntaments: experiències, recomanacions i novetats normatives, que ha organitzat l’Oficina Antifrau de Catalunya, en la qual ha tingut lloc la reflexió i experiència d’ajuntaments pioners en la implantació d’una bústia d'alerta (Barcelona, Lleida, Sabadell, Terrassa i Vilanova i la Geltrú). També s’hi han compartit les recomanacions d’Antifrau a partir del criteri d’experts i dels estàndards internacionals i s’ha debatut sobre les novetats normatives.

La presentació ha estat a càrrec de Joan Xirau, director adjunt de l’Oficina Antifrau, i moderant la taula rodona Lourdes Parramon, cap de Relacions institucionals de l’Oficina Antifrau.

Amb la participació de:

• Rosa Mª Sánchez, directora de Serveis d’Anàlisi, òrgan gestor de la Bústia Ètica i de Bon Govern de l’Ajuntament de Barcelona

• Dora Padial, Síndica de Greuges de Lleida

• Charo Bravo, tècnica de Transparència i Bon Govern de l’ajuntament de Sabadell

• Ona Martínez, regidora de Transparència i Qualitat de l’Ajuntament de Terrassa

• Carles Anson, coordinador de la Unitat de Govern Obert, Transparència i RSC de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú

AQUÍ podeu llegir el resum de la sessió elaborat per l'Oficina Antifrau.

Us convidem a visualitzar el vídeo:

La cap de Relacions Institucionals d’Antifrau, Lourdes Parramon, ha finalitzat la jornada amb les conclusions i recomanacions de l’Oficina Antifrau de Catalunya, recollides en el document Canal intern d'alertes. Reflexions en relació amb la implantació de canals interns d’alertes en els ens públics: exigències normatives.

Informació relacionada:

Recordeu que us podeu donar d'alta per rebre les novetats de la comunitat.