Bona pràctica: com mostrar dades de l'ítem ‘Sol·licitud d'accés a la informació pública’

Aquesta setmana us destaquem un ajuntament que ens ha fet arribar una bona pràctica relacionada amb l’ítem ‘Sol·licitud d'accés a la informació pública’.

Es tracta de l’Ajuntament de Parets del Vallès (Vallès Oriental), el qual ha actualitzat aquest ítem al Portal de transparència del seu Ajuntament seguint les indicacions que vam donar des de la Comunitat amb el post: Mostrar les peticions d'accés a la informació pública de forma gràfica, dinàmica i entenedora per la ciutadania. En aquesta ocasió us oferíem una proposta per mostrar la informació referent a les peticions d'accés a la informació pública de forma fàcil i entenedora per la ciutadania. Amb aquesta proposta, la informació es pot actualitzar mensualment en una font de dades externes (Google Drive), i s'actualitza de forma automàtica al portal de transparència.

Doncs bé, l’Ajuntament de Parets del Vallès ha elaborat la informació de manera gràfica i interactiva amb actualització mensual sobre les peticions d'accés a la informació pública, fet que ens ajuda a entendre millor la informació. També ha enllaçat a la informació de tràmit de les sol·licituds.

Us convidem a fer-hi una ullada!

Trobareu aquesta bona pràctica en l’enllaç següent:

• Convenis de col·laboració:

Recordeu que el món local està ple de bones pràctiques que és important visualitzar.

Des de la comunitat de Transparència i Govern Obert, ho visualitzem en un mapa. En aquest cas, el que trobareu al Mapa de Transparència activa.

No oblideu de fer-nos arribar les vostres bones pràctiques!

Ítems relacionats:

Materials de suport:

El meu ajuntament és una bona pràctica.