Motius pels quals una institució ha de fer un pla d’integritat pública

Avui us presentem dos Ajuntaments de la demarcació de Barcelona com són l’Ajuntament de Terrassa i l’Ajuntament de Mollet que aposten per un sistema d’integritat pública per sistematitzar tots els projectes endegats sobre transparència, bon govern i ètica “per garantir el dret a la bon administració i construir i recuperar la confiança ciutadana en les administracions locals”.

El cap de Formació de l’Oficina Antifrau de Catalunya, Jordi Tres, parla amb Ona Martínez, regidora de Transparència i Qualitat de l’Ajuntament de Terrassa, i Begoña Ballvé, interventora i compliance officer de l’Ajuntament de Mollet del Vallès sobre integritat pública i el projecte que han començat a desenvolupar a ambdós consistoris en el marc del projecte de Plans d’Integritat per a l’Administració local, impulsat per l’Associació Catalana de Municipis i Comarques amb la col·laboració de l’Oficina Antifrau de Catalunya.

Com acaba dient Jordi Tres, en aquesta taula rodona sobre integritat pública, us convidem a visitar tot el que fan els ajuntaments de Terrassa i Mollet, per tal de veure la participació i els efectes d'aquests projectes.

Trobareu l’entrevista a la pàgina web de l’Oficina Antifrau de Catalunya i la gravació al Youtube:

Materials de suport:

Si voleu rebre les novetats setmanals en matèria de transparència, accés a la informació pública, dades obertes i bon govern només heu de donar-vos d'alta a la comunitathttps://governobert.diba.cat/node/411