Quadre de comandament del Test del Sol·licitant ocult del Síndic de Greuges

Vols conèixer la teva evolució en l'avaluació que el Síndic de Greuges realitza del Test del sol·licitant ocult anual?

Des del Gabinet d'Innovació Digital hem treballat un quadre de comandament que té per objectiu poder consultar l'evolució del vostre ajuntament en l'avaluació del Test del Sol·licitant Ocult que realitza el Síndic de Greuges. Està pensada per complementar els informes personalitzats que el Síndic de Greuges us envia anualment després de l'avaluació que realitza.

Què trobareu?

Un quadre de comandament gràfic amb la visualització de l'evolució per any, tant global com per àmbits. D'aquesta manera podreu detectar en quins punts heu millorat o són punts de millora. També podreu consultar la mitjana de la vostra comarca i de la franja de núm habitants del vostre municipi a títol informatiu.

Com s'estructura l'eina?

L'eina disposa de diferents pestanyes tant de consulta com de treball per poder disposar de la informació en les visualitzacions que us oferim.

Consulta: trobareu el Quadre de Comandament, les variables i les respostes Sindic.

Treball: les taules dinàmiques, les respostes equivalent puntuació i també Ine i comarca.

Com funciona l'eina?

Vosaltres no heu de treballar expressament res, ja que l'eina està pensada per funcionar autònomament.

De la pestanya Quadre de Comandament, només heu de seleccionar el municipi del que voleu consultar la informació de la llista que us oferim. Les dades dels gràfics i de les taules dinàmiques s'actualitzaran i filtraran pel municipi escollit.

Quan s'actualitza i d'on surten les dades?

Les dades que s'ofereixen son anuals i facilitades pel Síndic de Greuges després de treballar les avaluacons del TSO que realitza.

Què és el més important de l'eina?

El Quadre de comandament (pestanya específica), ja que és on podreu consultar tots els gràfics del vostre municipi i veure l'evolució al llarg dels anys tant global com de cada àmbit que avalua en Síndic de Greuges en el TSO.

Haig de fer quelcom per tenir la informació actualitzada?

No. Des del Gabinet d'Innovació Digital actualitzem les dades amb les que es nodreix el quadre de comandament i les respectives taules dinàmiques. Anualment us informarem i facilitarem de nou l'eina en la nostra Comunitat de Transparència i Govern Obert perquè la pugueu consultari utilitzar.

Podeu obtenir l'eina en el fitxer adjunt a aquesta noticia o accedint aquí.