Dades a publicar per les entitats locals: Guia de dades obertes FEMP

Si teniu dubtes sobre quin és el format més adequat per publicar cada conjunt de dades del vostre ajuntament o bé en quina freqüència cal actualitzar aquestes dades posem al vostre abast la guia Datos abiertos FEMP 2019: 40 conjuntos de datos a publicar por las Entidades Locales, elaborada per la Federació de Municipis i Províncies d'Espanya (FEMP) i on s’hi recullen un seguit de pautes i recomanacions per a la publicació en format obert i la reutilització de dades públiques.

Aquest document permet proporcionar un "model de dades obertes comú que faciliti la interoperabilitat i la reutilització de la informació del sector públic".

Tot i que el document està orientat principalment a municipis de mida mitjana-gran, els municipis amb població més reduïda també la poden utilitzar com a marc de coneixement, ja que també resulta de gran utilitat a les persones responsables d'entitats locals que estan realitzant o han de realitzar el desenvolupament de polítiques de dades obertes (transparència, participació, rendició de comptes, col·laboració).

Trobareu tota la informació a: https://datos.gob.es/es/documentacion/datos-abiertos-femp-2019-40-conjuntos-de-datos-publicar-por-las-entidades-locales

Materials de suport i altres recursos d’utilitat:

Temes:
Dades obertes