Avui destaquem: cens d'activitats i establiments en dades obertes

Al portal de dades obertes de la Diputació de Barcelona disposeu del dataset Cens d’activitats i establiments dels municipis usuaris de l’aplicació informàtica GIA (Gestió d'Informació d’Activitats). Inclou activitats de diversos sectors econòmics: industrial, comercial, serveis, recreatives, etc. El cens també conté els equipaments culturals, esportius, educatius, sociosanitaris i religiosos.

Més de 200 municipis de la demarcació són usuaris del GIA, una aplicació informàtica amb tecnologia web dissenyada i creada per la Diputació de Barcelona per facilitar als ajuntaments la gestió de les activitats i establiments dels seus municipis. Les dades disponibles actualment són les d'aquells ajuntaments que han autoritzat la seva difusió en el portal. Aquest dataset s’ampliarà amb la incorporació dels municipis interessats.

Les dades dels censos d’activitats del GIA són de titularitat dels ajuntaments usuaris, que les gestionen i mantenen. L’actualització de les dades depèn, doncs, de la gestió de cada municipi.

El portal de dades obertes de la Diputació de Barcelona posa al vostre abast més de 65 conjunts de dades actualitzats.

Temes:
Dades obertes