Quina informació hem d'actualitzar en el portal de transparència aquest mes de maig?

Amb l'objectiu de donar correcte compliment a la normativa de transparència i d'ajudar-vos en el manteniment i la gestió de la transparència,  mensualment realitzarem un recordatori de quina és la informació que cal actualitzar o revisar per verificar que s'està visualitzant correctament i està actualitzada. 

Mitjançant el portal que facilita el Consorci AOC i d'acord amb les recomanacions de publicació fetes per la Xarxa de Governs Oberts de Catalunya (XGO), us indicarem els items a revisar i d'altres aspectes rellevants a tenir en compte.

Tot seguit us recordem quins items són en cada cas.

Informació mensual que recomanem revisar


Ítems automàtics

En molts àmbits de l'ajuntament, l'activitat que es genera s'informa en aplicatius d'ens supramunicipals o es publica en butlletins oficials. Aquesta informació la recull el portal de transparència mensualment sense que vosaltres hàgiu d'informar expressament aquests ítems. Us recomanem revisar la informació que es visualitza en els següents ítems mensualment:

Informació institucional i organitzativa

1.3.7 Convocatòries de personal
1.3.8 Resultats de les convocatòries de personal 

Contractes, convenis i subvencions

3.1.6 Registre de factures 
3.3.6 Ajuts atorgats 


Ítems manuals

Una part de l'activitat diària de l'ens no s'envia a altres administracions o encara no ha estat possible la seva automatització perquè siguin automàtics d'acord amb el portal.

De la mateixa manera que els ítems automàtics mensuals, també recomanem revisar els següents ítems amb l'objectiu que la informació que de manera proactiva publiqueu, estigui el màxim d'actualitzada:


Informació institucional i organitzativa

1.1.5 Agenda institucional dels alts càrrecs 
1.1.5 Relació d'obsequis als alts càrrecs
1.1.5 Relació d'invitacions als alts càrrecs
1.3.5 Relació de contractes temporals i d'interinatge 
1.3.9 Llistes de personal per cada procés de formació i/o promoció
1.3.12 Resolucions sobre el règim d'incompatibilitats dels empleats públics


Acció de govern i normativa

2.1.2 Acords de Junta de Govern 
2.1.2 Acords d'òrgans de govern
2.1.3 Resolucions i decrets
2.1.6 Actes administratius amb incidència al domini públic i als serveis públics
2.1.7 Actes objecte de revisió en via administrativa 
2.1.8 Resolucions administratives i judicials rellevants 


Contractes, convenis i subvencions

3.1.7 Relació de proveïdors, adjudicataris i/o contractistes
3.2.6 Resolucions de recursos, actes de desistiment, renúncia i resolució de contractes 
3.2.7 Informe de contractes adjudicats segons el procediment 
3.2.8 Personal adscrit pels concessionaris i retribucions


Participació

6.1.3 Processos participatius en tràmit 
6.1.4 Consultes més freqüents rebudes pels ciutadans o organitzacions 
6.1.8 Agenda i activitats de les associacions


 

MAIG- Items a revisar d'informació que s'envia a altres ens supramunicipals


Informació que s'envia a ens supramunicipals:

Gestió econòmica

4.2.2 Termini de pagament a proveïdors

1