Gestió de la transparència municipal: 28 ens locals ja tenen la seva diagnosi

Des del mes de juliol del 2022, ja són 28 els ens locals als quals se'ls hi ha entregat la diagnosi de transparència corresponent al recurs de Gestió de la Transparència Municipal del catàleg de serveis de la Diputació de Barcelona:

• 2 consells comarcals: Consell Comarcal del Garraf i Consell Comarcal del Vallès Occidental.
  • 26 ajuntaments:
Ajuntament d'Alella Ajuntament de Montesquiu Ajuntament de Sant Quirze de Besora
Ajuntament d'Avinyó Ajuntament de Montmaneu Ajuntament de Sant Sadurní d'Osormort
Ajuntament de Borredà Ajuntament de Navàs Ajuntament de Santa Cecília de Voltregà
Ajuntament de Cabrils Ajuntament de Palafolls Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana
Ajuntament de Calonge de Segarra Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor Ajuntament de Santa Maria d'Oló
Ajuntament de Castellví de la Marca Ajuntament de Sant Boi de Lluçanès Ajuntament de Tavèrnoles
Ajuntament de Gallifa Ajuntament de Sant Cugat Sesgarrigues Ajuntament de Vilanova de Sau
Ajuntament de la Torre de Claramunt Ajuntament de Sant Llorenç Savall Ajuntament d'Olost
Ajuntament de Monistrol de Calders Ajuntament de Sant Martí d'Albars

Aquest treball s'ha fet de manera conjunta entre el Gabinet d'Innovació i Digital i els equips responsables de l'àmbit de la transparència dels ajuntaments i consell comarcals.

Amb aquest recurs:

• S'han analitzat cadascun dels items del portal de transparència de l'AOC dels ens i s'han realitzat recomanacions de millora basades en el treball que realitza la Xarxa de Governs Transparents.
  • S'ha establert un full de ruta amb l'objectiu d'assolir el màxim compliment legal.
  • S'han donat eines i recursos per facilitar el manteniment del treball realitzat i implementar la cultura de la transparència a l'ajuntament.

Una vegada realitzat tot aquest treball, s'han presentat els resultats i el pla d'acció als alcaldes i alcaldesses i als regidors i les regidores de cadascun dels ens.

Volem agrair la implicació de tots els equips!

Us recordem que aquest recurs està disponible al Catàleg de Serveis de la Diputació 2023 per a consells comarcals i ajuntaments de fins a 20.000 habitants. El teniu disponible en el Catàleg de Serveis.

Informació relacionada

I no oblideu...

Si voleu rebre les novetats en matèria de transparència, accés a la informació pública, dades obertes i bon govern només heu de donar-vos d'alta a la comunitat: https://governobert.diba.cat/node/411

I subscriviu-vos al canal de Youtube “Innovació i Governs digitals DIBA”:

Categories: