Participació de la Diputació de Barcelona al Congrés Internacional de Transparència i Accés a la Informació (VI edició)

La Diputació de Barcelona participa en la VI edició del Congreso Internacional de Transparencia y Acceso a la Información que té lloc, en modalitat dual, a Alacant del 27 al 29 de setembre de 2021.

El grup de treball Experiencias de implementación de la transparència −del qual en forma part la Diputació de Barcelona− presenta la ponència Ecosistema de la transparencia. Alianzas para impulsar la experiencia real en municipios de menor dimensión en la provincia de Barcelona, a càrrec de Magda Lorente, cap de Secció d’Assistència de Sistemes d’Informació Local (Gabinet d’Innovació Digital).

El congrés centrarà la seva temàtica en l'intercanvi d'experiències professionals i reflexions acadèmiques sobre la transparència i altres matèries com la participació, la rendició de comptes, la gestió pública responsable, la regulació dels lobbies o la integritat pública.

Trobareu tota la informació a la web del congrés: https://congresotransparencia.com/