Vídeo del Taller-Webinar “Automatització a les Administracions Locals” (impulsat per Localret)

Si us vau perdre el Taller-Webinar: “Automatització a les Administracions Locals” organitzat per Locarlet ara és el moment de recuperar-lo, ja que posem a la vostra disposició la gravació que publica el Consorci Localret a YouTube.

Aquesta sessió va tenir lloc el passat 30 de juny i tenia per objectiu presentar l’experiència de l’Ajuntament de Gavà, que ha automatitzat el procediment de publicació de dades de transparència. Es mostra com s’ha abordat en aquest cas i la tecnologia que permet fer-ho i també s’ensenya com funciona un robot (RPA) en aplicacions pràctiques.

Presenta la sessió el Sr. Andreu Francisco, director general del Consorci Localret.

Hi intervenen el Sr. Xavier López, director de la delegació de Catalunya d’Ozona i la Sra. Anadelia Sardella, directora de l’Àrea Digitalizació de processos d’Ozona, que parlen de l’Automatització en el marc de la Transformació Digital.

Per tal d’explicar-nos el cas d’ús de l’Ajuntament de Gavà prenen la paraula la Sra. Isabel Martinez, del Departament de Noves Tecnologies de la Informació i la Comunicació i el Sr. Fran Virel, de l’Àrea de desenvolupament d’Ozona –  Responsable Outsorcing.

Finalment, la Sra. Anadelia Sardella, directora de l’Àrea Digitalizació de processos d’Ozona posa al nostre abast eines i casos pràctics de l’automatització de processos RPA.

La sessió va finalitzar amb un torn de preguntes que de ben segur resoldran molts dels dubtes que teníeu!

Us convidem a visualitzar-la!

Taller-Webinar: “Automatització a les Administracions Locals”