Vídeo de la Jornada 'Ordenança tipus de transparència i administració digital' (Localret)

Si us vau perdre la sessió telemàtica de presentació de la nova versió de l’Ordenança tipus de transparència i administració digital organitzada per Locarlet ara és el moment de recuperar-la!

Posem a la vostra disposició la gravació que publica el Consorci Localret a YouTube:

Aquesta sessió va tenir lloc el passat 15 de juny i tenia per objectiu analitzar les novetats normatives i les modificacions introduïdes en el text de l’ordenança que han suposat l’entrada en vigor del Decret 8/2021, de 9 de febrer, sobre la transparència i el dret d’accés a la informació pública i, especialment, del Reial Decret 203/2021, de 30 de març, pel qual s’aprova el reglament d’actuació i funcionament del sector públic per mitjans electrònics.

Hi van intervenir el Sr. Agustí Cerrillo, catedràtic de Dret administratiu de la Universitat Oberta de Catalunya; la Sra. Olga Díaz, cap de l’Àrea jurídica del Consorci Localret; la Sra. Ma Carme Noguer, coordinadora de Planificació Estratègica, Transformació Digital i Govern Obert (Ajuntament de Manlleu); i la Sra. Ma Ascensión Moro, cap del Departament de Govern Obert (Ajuntament Sant Feliu de Llobregat).

En aquest enllaç trobareu els materials de la Jornada que Localret ha publicat a la seva pàgina web, així com l’actualització de l’Ordenança tipus de transparència i administració digital:

La sessió va finalitzar amb un torn de preguntes que de ben segur resoldran molts dels dubtes que teníeu!

Us convidem a visualitzar-la!