Inscripcions obertes per a l'Administració Local - 2n semestre de 2021

Si teniu interès en formar-vos en temes de Transparència i accés a la informació pública no us perdeu les activitats formatives programades per al segon semestre d’enguany que ofereix l'Escola d'Administració Pública de Catalunya (EAPC) i que van adreçades al personal de les administracions locals catalanes.

Podeu inscriure-us a les activitats:

• Transparència i accés a la informació. Aquesta formació d'actualització i aprofundiment està adreçada a personal tècnic superior de les administracions públiques catalanes que intervé en la gestió de la informació pública, des d'un vessant organitzatiu, de tramitació d'expedients, de gestió d'arxius o d'assessorament jurídic. En línia (16 hores lectives).

Aquelles persones interessades que no tinguin aquest nivell d'expertesa poden recórrer al curs:

Trobareu tota la informació d’aquestes dues activitats formatives i moltes altres que us permetran actualitzar els vostres coneixements o bé reorientar-vos a nivell laboral i us ajudaran a donar resposta als compromisos envers la ciutadania amb eficàcia, eficiència i qualitat en la prestació dels serveis públics a: Pla de formació per a l'Administració local 2021 (2n semestre)