Comença la Jornada "Reptes cap a un nou model de transparència"

La Diputació de Barcelona i el grup de recerca ComSET de la Universitat Autònoma de Barcelona impulsen la Jornada Reptes cap a un nou model de transparència, adreçada als Tècnics de l'àmbit de la transparència del mon local.

El grup de recerca ComSET de la UAB atorga anualment el segell Infoparticipa com a reconeixement a la transparència informativa dels webs de les institucions. La jornada comptarà amb la intervenció de membres del grup d’experts locals en matèria de transparència i el Consorci AOC.

La Jornada serà online i es podrà seguir a través de Youtube (feu clic sobre la imatge).

Segueix-nos en viu:
See video

Participeu de la conversa de l'acte a través del xat de Youtube:

9.00-9.15. Presentació de la Jornada. A càrrec de:

• Sr. Josep Arimany. Diputat de l'Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial.

• Sr. Armand Balsebre. Catedràtic de Comunicació Audiovisual i Publicitat en la UAB. Director del grup d'investigació ComSET (Grup de Recerca en Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència).

9.15-9.35. Situació i reptes de la transparència en els governs locals. Sr. F. Xavier Forcadell. Coordinador de l'Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial.

9.35-9.55L'ecosistema de serveis vinculats amb la transparència proposat per la Diputació de Barcelona. Sr. Joan Olivares. Cap del Gabinet d'innovació Digital.

9.55-10:05. Torn de preguntes.

10.05-10.25. Repte 1: de la comunicació en l’àmbit de la transparència. A càrrec de Marta Corcoy, Doctora en Comunicació i Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

10.25-10.45. Repte 2:  el canvi cultural per la governança de les dades. Ascen Moro, Cap del Departament Govern Obert de l'Ajuntament Sant Feliu de Llobregat.

10.45-11.05. Repte 3. El valor de les dades obertes en la transparència en el cas dels municipis de menor dimensió . Hugo Barrós, Tècnic d'Administració General de l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès.

11.05 - 11.25. El portal de transparència i dades obertes del Consorci AOC. Novetats i reptes de futur. Ferran Farriol, Cap de Servei de Govern Obert del Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC).

11.25-11.45. Torn de preguntes del bloc i tancament.