La Generalitat de Catalunya organitza les "Jornades de debat de protecció de les persones alertadores de corrupció"

La Secretaria de Transparència i Govern de la Generalitat de Catalunya organitza dues jornades de debat centrades en la figura de les persones alertadores de casos de mala praxi i corrupció a l’Administració pública.

Les jornades es realitzaran els dies 2 i 9 de desembre (de 09:30 a 11:00h).

A la jornada del 2 de desembre es debatrà sobre les Bústies Ètiques, canals segurs d'alerta de males praxis a l'Administració i coneixerem les experiències en la implementació de canals anònims d’alerta d’irregularitats a l’Administració de l’Ajuntament de Barcelona, la Paeria de Lleida i l’Ajuntament de Terrassa, com a instruments de protecció de les persones alertadores.

Mentre que a la jornada del dia 9 tindrà lloc una taula rodona amb persones alertadores de corrupció a l'Administració.

Més informació i inscripcions