Setmana del Govern Obert 2023 (OGW): moltes gràcies per la vostra participació!

La setmana del 20 al 24 de març del 2023, s'ha realitzat la #OpenGovWeek - Setmana del Govern Obert, on la Diputació de Barcelona, per mitjà del Gabinet d'Innovació Digital, i en concret a través de la comunitat de Transparència i Govern Obert, ha participat amb diferents activitats.

Us volem donar les gràcies per la vostra participació!! La nostra comunitat virtual continua creixent durant la OGW!

Consulteu la infografia

En aquesta Setmana del Govern Obert hem incrementat el nombre d'usuaris en un 14% així com el nombre de visites a la Comunitat de Transparència i Govern Obert.

Més de 900 inscrits entre els 5 webinars que hem realitzat on el 97% considera que han estat interessants i on un 85% manifesta que pot utilitzar tot el que s'ha exposat en la seva gestió diària.

D'entre tot el contingut que aquesta setmana hem publicat, aquest és el que més interès ha generalt. Aquí teniu el top 5!!

Què hem fet en la OGW 2023?

Vem començar la setmana amb un recull de tota l'activitat realitzada durant el 2022 des del Gabinet d'Innovació digital i que podeu consultar en la següen infografia.

I també us hem presentat nous serveis, nous canals, nous espais de participació: Dijous GO, nova bústia de Govern obert (GOmunicipal) gid.gomunicipal@diba.cat i els espais dels fòrums de la comunitat.

Podeu consultar el recull de les activitats que hem realitzat i els diferents materials i nous recursos que des de la comunitat de Transparencia i Govern Obert hem realitzat per àmbits:

Volem conèixer la vostra opinió

En aquesta enquesta d’avaluació podeu valorar i fer-nos arribar els vostres comentaris i aportacions per millorar els serveis que us prestem:

Us han agradat els webinars? s i heu participat en alguna de les activitats que han requerit inscripció, ens podeu dir què us ha semblat completant aquesta enquesta d’avaluació de la sessió.

I no oblideu...

Si voleu rebre les novetats en matèria de transparència, accés a la informació pública, dades obertes i bon govern només heu de donar-vos d'alta a la comunitat: https://governobert.diba.cat/node/411

I subscriviu-vos al canal de Youtube “Innovació i Governs digitals DIBA”: