Nous recursos: Dijous GOmunicipal, nova bústia GOmunicipal i espais de participació

Necessiteu que us ajudem en algun aspecte concret de transparència? Posem en marxa nous canals per a donar-vos suport:

Nova bústia GOmunicipal

Posem a la vostra disposició una nova bústia de correu específica per a dubtes relatius a temes tractats a la comunitat.

Des d'aquesta bústia atendrem tots els vostres dubtes: gomunicipal@diba.cat

Dijous GOmunicipal: suport programat quinzenal

Volem donar-vos encara més recolzament en la vostra gestió diària dels diferents àmbits del Govern Obert.

Si sou un ens que ha realitzat alguns dels recursos de catàleg de Govern Obert que oferim i considereu que necessiteu reforç en alguns dels temes tractats, ens podeu demanar sessions de suport.

Aquestes sessions seran quinzenals (en dijous) i tractarem, conjuntament entre els diferents ens locals que hagi demanat el suport,  tots aquells aspectes comentants en els recursos de catàleg i en els que voleu aprofundir.

Com podeu demanar aquest suport? Poseu-vos en contacte amb nosaltres utilitzant el formulari Dijous GOmunicipal

Forums

La comunitat està formada per més de 600 membres, que són tècnics especialitzats en els diferents àmbits del govern obert, així que aprofitem la intel·ligència col·lectiva i compartim la nostra expertesa. Per aquesta raó activem els fòrums de la comunitat.

Recordeu configurar correctament el sistema de notificacions de la comunitat. Podeu canviar les preferències dels avisos seguint les següents instruccions.

Recordeu que si voleu conèixer totes les novetats dels recursos que oferiem, us recomanem que us doneu d’alta a la comunitat de govern obert i transparència!