Les dades obertes i la transparència fan "match" amb nosaltres!!
Des del Gabinet d'Innovació, Integritat i Transformació Digital entenem que la transparència i les dades obertes han d'anar de la mà, han de fer match! I també volem que als ens els hi sigui fàcil poder-ho aplicar. Per aquest motiu posem a disposició dels ens el recurs "Publicació automatitzada de la informació de transparència".
Aquest recurs permet automatitzar la informació que els ens disposen en els sistemes d'informació que la Diputació de Barcelona els hi proveeix amb l'objectiu de publicar la informació tant en el portal de transparència com en el portal de dades obertes (tant de DIBA com del propi ens amb els datasets específics) donant així compliment a les diferents normatives de transparència i de reutilització de la informació.
En aquests moments son 80 les demandes ateses del recurs de Publicació automatitzada de la informació de transparència des del 2023 en els tres àmbits disponibles:
Sol·licituds d'accés a la informació pública: es publica la relació d'expedients classificats com a SAIP del gestor d'expedients que DIBA ofereix. Son 30 les demandes ateses.
Agendes d'alts càrrecs i grups d'interès: mitjançant l'agenda política del web municipal que ofereix DIBA, es publica la relació de reunions dels alts càrrecs amb grups d'intrès. Són 21 les demandes ateses.
Gestió documental: publicació de la informació del quadre de classificació documental i de l'inventari documental dels ens pertanyents al Programa de manteniment dels arxius muncipals de DIBA. Son 29 les demandes ateses.
Podeu trobar més informació sobre el recurs a https://catalegdeserveis-cercador.diba.cat/fitxa?id=339339