Treballeu amb nosaltres algun dels recursos de catàleg de transparència i govern obert? Ara, Fem-ho fàcil!

Fem-ho fàcil és un servei que ajuda de manera personalitzada a la ciutadania en dubtes i consultes relacionades a com accedir a la informació de transparència o com exercir el dret d’accés a la informació pública.

Com a beneficiaris dels serveis de la Diputació de Barcelona en l'àmbit del bon govern i el govern obert, us oferim aquest servei, que ajuda de manera personalitzada la ciutadania en dubtes i consultes relacionats amb la transparència de la informació o amb el dret d'accés a la informació pública. El servei està ja activat per al vostre ens local i per tant no és necessari que realitzeu cap sol·licitud per poder començar a fer-ne ús. En breu disposarem de materials per difondre el servei des del vostre ajuntament

El servei està disponible de dilluns a divendres de 9 a 15h. 

Amb la voluntat reduir les desigualtats i facilitar l’accés al servei de col·lectius amb dificultats d’accés a l’administració digital, s’hi han incorporat algunes novetats que ens agradaria traslladar-te: 

Més canals: a més del canal telefònic, 935 95 04 64, el correu electrònic tramits@diba.cat, i el formulari web Et truquem!, ara pots resoldre els teus dubtes per WhatsApp i videoatenció. 
Més idiomes: servei de videoatenció disponible en més de 40 idiomes. 
Més inclusius: servei amb intèrpret de llenguatge de signes i protocol telefònic per ajudar persones amb discapacitat visual. 
 

Des de l’Àrea de Bon Govern, Assistència Local i Cohesió Territorial us seguirem acompanyant en tot el que necessiteu. No dubteu a fer-nos arribar els vostres neguits i els nous destins als que voleu arribar de la mà de la Diputació de Barcelona.  

1