Parada de la #CaravanaInnovació a l'Ajuntament de Castellterçol: "L'Ajuntament a un clic"

El passat 4 de juny la #CaravanaInnovació va fer una parada a l'Ajuntament de Castellterçol.

Amb un relator de luxe, l'Hugo Barrós (Ajuntament de Sant Quirze del Vallès), el Dario Amaral, tècnic de Transparència i Bon Govern i l'Alberto Obrero, Tinent d'Alcalde de l'Ajuntament de Castellterçol, van explicar el seu projecte innovador: "L'Ajuntament a un clic".

Aquest projecte va tenir lloc en forma d'una jornada adreçada a la ciutadania del municipi, per donar a conèixer la feina que es fa des de l'Ajuntament en termes de Transparència i Bon Govern. L'Ajuntament porta treballant durant els darrers anys en expandir la seva part digital, tant el portal de Transparència, com la seva web municipal i tràmits i gestions digitals, i en aquesta sessió es va acostar aquesta feina a la ciutadania.

"L’Ajuntament a un clic" és una iniciativa, oberta i participativa. Durant el procés que s’ha liderat i desenvolupat els darrers anys, s’ha pogut assolir la materialització d’una plataforma que engloba la Transparència, el Bon Govern, l’Atenció i la Tramitació en línia, on s’ha prioritzat que sigui comprensible, d’ús senzill, sostenible i de proximitat. A més, l’exitosa jornada participativa ha permès la seva difusió, amb una imminent aplicació pràctica i l’ha dotat dels valors públics.

Voleu conèixer més sobre aquesta parada? Feu clic aquí.

També podeu veure aquest petit vídeo resum del que va ser la parada.

Si voleu que la #CaravanaInnovació pari al vostre ens, ho podeu fer a través d'aquest enllaç.