Ja està disponible el Butlletí de Transparència i Govern Obert del mes de febrer!

Ja podeu fer un cop d'ull al butlletí de transparència i govern obert amb les novetats d'aquest mes de febrer. A aquest butlletí hi podreu trobar:

• Caravana d'Innovació Digital, experiències innovadores: la parada de Sant Boi de Llobregat.
  • Noves visualitzacions en els ítems de subvencions i ajuts atorgats al portal de Transparència i Dades Obertes del Consorci AOC
  • Quina informació hem d'actualitzar en el portal de transparència aquest mes de febrer?
  • Sessió Dijous GOmunicipal 29 de febrer: Les sol·licituds d’accés a la informació pública en el nostre ajuntament: què són i com les haig de tractar?
  • Tens dubtes a l'hora de donar publicitat a documents amb dades personals? Escolta aquest podcast de l'APDCAT: "La protecció de dades als ens municipals".
  • L'EIAC presenta el Model d'autoavaluació PIO: ètica i intel·ligència artificial. Avaluem-nos.
  • Sala de Ponents: Dades, intel·ligència artificial i serveis públics: Què he de saber-ne com a Ajuntament?
  • Dos dels deu conjunts de dades més visitats de tot l'Estat pertanyen a la Diputació de Barcelona.
  • Treure suc al Portal de Dades Obertes de la Diputació de Barcelona: Serveis d'habitatge.

Us animem també a fer una lectura dels butlletins que hem publicat en els mesos anteriors.

I no oblideu...

Si voleu rebre les novetats en matèria de transparència, accés a la informació pública, dades obertes i bon govern només heu de donar-vos d'alta a la comunitat.

I subscriviu-vos al canal de Youtube “Innovació i Governs digitals DIBA”.