Creació de la Xarxa de Suport al Govern Digital

La Junta de govern local de 28 de gener de 2021 aprova el Protocol que regeix la Xarxa de Suport al Govern digital (XSGD) impulsada per l’Àrea d’Innovació, Governs Locals i cohesió Territorial de la Diputació de Barcelona.

La XSGD és una agrupació voluntària formada per la Diputació de Barcelona i per tots aquells consells comarcals que presten serveis de suport a l’administració digital i la transparència dels ajuntaments de la respectiva comarca. La XSGD té com objecte l’impuls, suport i acompanyament als ajuntaments de la demarcació de Barcelona, per a la realització dels processos de canvi en la gestió interna, en les relacions interadministratives i en la relació amb la ciutadania que comporta l’aprofitament de les potencialitats de l’ús dels mitjans electrònics.

Trobareu informació detallada sobre la XSGD, el recurs del catàleg 2021 "Impuls de la gestió digital i el govern obert municipal a través de les comarques" i les activitats i serveis que subvenciona en aquest enllaç: https://www.diba.cat/es/web/innovacio-digital/xsgd