Entrevista al servei d'assistència de delegat de protecció de dades (DPD) de la Diputació de Barcelona

Us volem presentar l'entrevista que trobareu en el butlletí del mes de desembre d'Innovació i Governs Digitals de l'Àrea d'innovació, governs locals i cohesió territorial, realitzada a Àngela Fernández i Belén García, expertes en protecció de dades de la Diputació de Barcelona.

Àngela Fernández i Belén García, tècniques jurídiques del suport municipal en protecció de dades, ens expliquen en què consisteix l’assistència de delegat de protecció de dades (DPD) que estan desenvolupant des del Servei l’Assistència Municipal i Suport Estratègic, de la Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius de l’àrea  i quina importància té la protecció de dades, les funcions que realitza un delegat de protecció de dades i com demanar aquest servei.

Us aniem a consultar l'entrevista!