Acció de sensibilització i millora de la transparència a l'Ajuntament d'Alella

Aquest mes de desembre hem treballat amb l'Ajuntament d'Alella una nova acció de millora de la gestió de la transparència en el marc del recurs del catàleg de serveis de la Diputació "Gestió del transparència municipal".

Aquesta acció ha consistit  a dur a terme una actuació de sensibilització per a assolir un portal de transparència més complet i entenedor pel ciutadà: anem un pas més enllà i ens posem la pell d'un ciutadà.

Hem pogut treballar transversalment amb al voltant d'una vintena de persones de l'Ajuntament d'Alella que estan implicades en facilitar la informació perquè siguin coneixedores de la informació que es publica en el portal, com es publica i si és fàcil d'entendre. També hem facilitar les pautes i les eines que es poden utilitzar amb l'objectiu de publicar la informació fàcil, visual i entenedora.

Us recordem en què consisteix aquest recurs....

El recurs consisteix a donar suport a la gestió de la transparència municipal amb l'objectiu d'impulsar governs locals transparents, propers a la ciutadania. Aquest suport pot incloure, entre d'altres:

  • Diagnosi de la situació actual del portal de transparència
  • Millora de la gestió de la transparència: establiment del procés i calendarització de la publicació dels ítems

Com podeu demanar el recurs? 

Catàleg de Serveis de la Diputació de Barcelona 

I no oblideu....

Si voleu rebre les novetats en matèria de transparència, accés a la informació pública, dades obertes i bon govern només heu de donar-vos d'alta a la comunitat: https://governobert.diba.cat/node/411

I subscriviu-vos al canal de Youtube “Innovació i Governs digitals DIBA”:

https://www.youtube.com/channel/UCDsVucMrrRwtEqqhzIpQvzA