Novetats en matèria de transparència per als ens locals de la província de Barcelona

Si voleu conèixer quines seran les properes novetats en matèria de transparència per als ens locals de la província de Barcelona us facilitem l’enllaç directe a la ponència “Oferta de serveis i reptes de futur en la transformació digital i en la transparència”, a càrrec de Joan Olivares, cap del Gabinet d’innovació Digital:

Oferta de serveis i reptes de futur en la transformació digital:

Joan Olivares, Cap del Gabinet d’innovació Digital, en el marc de la Jornada SeTDIBA 2021: "els reptes de la gestió digital en els municipis de menor dimensió" va parlar dels aspectes de transparència, així com del suport que prestarà la Diputació als municipis de menor dimensió en aquest àmbit.

La Jornada, que anava adreçada no només als 91 ajuntaments que s’han integrat al projecte SeTDIBA sinó també a tots aquells governs locals interessats en aquesta aposta de la corporació va permetre analitzar els reptes imminents als que s’enfronten els petits municipis així com les necessàries mesures d’autoprotecció en l’àmbit de la ciberseguretat. També es van presentar les millores en els serveis SeTDIBA.

La jornada comptà amb la participació dels Sr. Xavier Marcet (consultor i president de ‘Lead to Change’) i Tomàs Roy (director d’estratègia de la seguretat en Agència de Ciberseguretat de Catalunya) com a ponents externs; i del Sr. Josep Arimany (Diputat de l’ Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial), el Sr. Francesc Xavier Forcadell (Coordinador d'Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial) i el Sr. Joan A. Olivares (Cap del Gabinet d’innovació Digital).

Us deixem l’enllaç al blog del Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC):

Si teniu interès en la totalitat de la Jornada:

See video