Setmana del Govern Obert 2024 (OGW): moltes gràcies per la vostra participació!

La setmana del 10 al 14 de juny del 2024, s'ha realitzat la #OpenGovWeek - Setmana del Govern Obert, on la Diputació de Barcelona, per mitjà del Gabinet d'Innovació Digital, i en concret a través de la comunitat de Transparència i Govern Obert, ha participat amb diferents activitats.

Us volem donar les gràcies per la vostra participació!! La nostra comunitat virtual continua creixent durant la OGW!

Tot i que les dades són encara provisionals, ja podem entreveure que en aquesta Setmana del Govern Obert hem incrementat el nombre d'usuaris en un 4,14%, així com el nombre de visites a la Comunitat de Transparència i Govern Obert.

Més de 400 inscrits entre els diferents webinars que hem realitzat on el 96% considera que han estat interessants i on un 91% manifesta que pot utilitzar tot el que s'ha exposat en la seva gestió diària.

D'entre tot el contingut que aquesta setmana hem publicat, aquest és el que més interès ha generat. Aquí teniu el top 3!!

1. Guia per al desplegament de l'estratègia de dades obertes municipals

2. Diagnòstic i detecció de necessitats al territori: què fa falta als ens locals en matèria de transparència i bon govern?

3. El suport en transparència explicada pels protagonistes

Us recomanem fer un cop d'ull a aquesta infografia que hem preparat amb les dades preliminars! En els propers dies, les actualitzarem!

Què hem fet en la OGW 2024?

Hem fet un seguit de webinars, recursos i notícies que donen resposta a les necessitats dels ajuntaments dels municipis de la provínica, per tal de millorar la gestió de la transparència, del dret d'accés a la informació pública i de les dades obertes.

Podeu consultar el primer recull dels diferents materials i nous recursos que hem compartit durant la setmana. Durant els propers dies, podreu consultar el recull íntegre de totes les notícies i els recursos a l'apartat de la Setmana del Govern Obert de la nostra comunitat. Així mateix, tindreu disponibles les gravacions dels webinars que hem realitzat al nostre canal de YouTube.

Volem conèixer la vostra opinió

En aquesta enquesta d’avaluació podeu valorar i fer-nos arribar els vostres comentaris i aportacions per millorar els serveis que us prestem:

Us han agradat els continguts de la OGW2024? Si us plau, feu-nos saber la vostra opinó contestant aquesta.

I no oblideu...

Si voleu rebre les novetats en matèria de transparència, accés a la informació pública, dades obertes i bon govern només heu de donar-vos d'alta a la comunitat.