Voleu demanar algun dels recursos que oferim? Feu-ho abans que s'acabi el termini!

Des del Gabinet d'Innovació Digital oferim dos recursos relacionats amb la transparència i el govern obert que podeu sol·licitar. Aquí us els resumim i us anotem els terminis per a sol·licitar-los, per tal que no us passi per alt!

Gestió de la transparència municipal: (fins al 31/10/2023)

• Suport a a la gestió de la transparència municipal amb l'objectiu d'impulsar governs locals transparents, propers a la ciutadania.
  • Aquest recurs requerirà d'una pla inicial d'acció segons els interessos de l'ens local.
  • Els possibles destinataris són ajuntaments de municipis de fins a 20.000 habitants i consells comarcals.

Consulteu més informació fent clic aquí.

Publicació automatitzada d'informació de transparència: (fins al 31/12/2023)

• Servei que permet a l'ens local activar la publicació en el portal de transparència municipal de les dades que es troben en sistemes d'informació proveïts per Diputació de Barcelona.
  • Els possibles destinataris són ajuntaments de municipis de fins a 75.000 habitants, consells comarcals, mancomunitats, consorcis locals, entitats municipals descentralitzades.

Consulteu més informació fent clic aquí.

Categories: