Informació candidatures eleccions municipals: BOPB DIBA i bàner a les seu-e i portals de transparència (Consorci AOC)

Per facilitar l’accés a la informació sobre les properes eleccions municipals del 28 de maig tant la Diputació de Barcelona com el Consorci AOC han treballat en diferents recursos que tot seguit us presentem.

Informació sobre les eleccions BOPB Diputació de Barcelona

La Diputació de Barcelona posa a l’abast de la ciutadania la informació relativa als noms i cognoms dels candidats i de les candidates de cada partit, federació, coalició o agrupació amb la denominació i sigles corresponents, de cadascuna de les circumscripcions electorals, així com, l’ordre de col·locació en les llistes, i la seva condició de suplent i/o independent quan correspongui.

Aquesta informació també s'ha incorporat al portal de dades obertes de la Diputació de Barcelona conjuntament amb les dades de les eleccions municipals del 2015 i 2019 perquè la ciutadania, les empreses i altres professionals puguin reutilitzar-les, permetent realitzar comparatives, analitzar tendències o bé confeccionar nova informació, entre altres finalitats.

Podeu consultar la informació a https://bop.diba.cat/eleccions-municipals

Bàner informatiu sobre les properes eleccions municipals a les seu-e i portals de transparència (Consorci AOC)

Per facilitar l’accés a la informació sobre les properes eleccions municipals del 28 de maig el Consorci AOC ha creat un nou bàner que incorpora informació sobre el detall de les candidatures municipals, així com dubtes associats sobre les eleccions. Aquest nou bàner s’ha desplegat als serveis associats amb govern obert.

El bàner, que combina dues imatges, dona accés, per una banda, als dubtes sobre els processos electorals vinculats a la pàgina web promoguda per la Generalitat de Catalunya i, d'altra banda, el detall de les candidatures que es presenten: en el cas de la província de Barcelona, aquesta informació s'obté de l'extracció de totes les llistes municipals publicades en dades obertes, gràcies a la col·laboració del CIDO (Diputació de Barcelona). En el cas de les demarcacions de Girona, Lleida i Tarragona, l’accés enllaça als respectius Butlletins Oficials on és senzill poder fer la consulta (per municipi o filtrant a partir de les juntes electorals de zona disponibles).

Categories: