Ja està disponible el Butlletí de Transparència i Govern Obert del mes de setembre!

Ja podeu fer un cop d'ull al butlletí de transparència i govern obert amb les novetats d'aquest mes de setembre. A aquest butlletí hi podreu trobar:

• Dijous Gomunicipal: tenim nous electes a l'ajuntament - el mòdul d’organització política del portal de transparència AOC
  • Espai de formació dels càrrecs electes: la regidoria de govern obert
  • Quins ítems del portal hem d'actualitzar aquest mes de setembre?
  • Seguiu la recomanació del Síndic de Greuges de donar a conèixer el dret d'accés a la ciutadania? Us donem un cop de mà!
  • Document en lectura fàcil de la "Guia per exercir el dret d'accés a la informació pública"
  • El Govern de Catalunya ja ha publicat l'Informe del registre de grups d'interès de Catalunya 2022
  • Informe de fiscalització del Tribunal de Cuentas sobre els plans antifraus aprovats per les entitats locals
  • Coneix els resultats dels grups de treball del II Encuentro de Datos Abiertos
  • 101 recursos per aprendre sobre dades obertes (dels grups de treball del II Encuentro de Datos Abiertos)

Us animem també a fer una lectura dels butlletins que hem publicat en els mesos anteriors.

I no oblideu...

Si voleu rebre les novetats en matèria de transparència, accés a la informació pública, dades obertes i bon govern només heu de donar-vos d'alta a la comunitat.

I subscriviu-vos al canal de Youtube “Innovació i Governs digitals DIBA”.

Etiquetes:
#butlletí