Ja està disponible el Butlletí de Transparència i Govern Obert del mes de juny!

Ja podeu fer un cop d'ull al butlletí de transparència i govern obert amb les novetats d'aquest mes de juny. A aquest butlletí hi podreu trobar:

• Quina informació hem d'actualitzar en el portal de transparència aquest mes de juny?
  • Acompanyament i suport en la millora de la transparència municipal
  • La Xarxa de Governs Transparents de Catalunya passa a denominar-se Xarxa de Governs Oberts de Catalunya
  • Recursos per gestionar les sol·licituds d'accés a la informació pública
  • "Anonimització de dades en els documents administratius que s'han de publicar: com s'han de tractar les dades de caràcter personal?" per Carles San José
  • La Diputació aprova el seu sistema intern d'informació i habilita el canal intern de comunicació.
  • Sala de Ponents: Dades, intel·ligència artificial i serveis públics: Què he de saber-ne com a Ajuntament?
  • Vídeo: Els formats reutilitzables. Què són i com podem treballar amb ells?
  • Els formats de fitxers oberts recomanats.

Us animem també a fer una lectura dels butlletins que hem publicat en els mesos anteriors.

I no oblideu...

Si voleu rebre les novetats en matèria de transparència, accés a la informació pública, dades obertes i bon govern només heu de donar-vos d'alta a la comunitat.

I subscriviu-vos al canal de Youtube “Innovació i Governs digitals DIBA”.