Us heu perdut el curs ‘Introducción a la transparencia: publicidad activa y derecho de acceso a la información pública’?

Si us heu perdut el curs “Introducción a la transparencia: publicidad activa y derecho de acceso a la información pública", celebrat els dies 27 i 28 de maig de 2021 i organitzat per la Red de Entidades Locales por la Transparencia y la Participación Ciudadana de la Federación Española de Municipios y Provincias (FEMP) posem a la vostra disposició els materials del curs.

La sessió introductòria va anar a càrrec del Sr. Joaquín Meseguer Yebra, director general de Transparència i Bon Govern de Castella i Lleó.

A continuació us indiquem la relació dels documents amb indicació dels seus ponents/autors:

Trobareu tota la informació en aquest enllaç.

Materials de suport: