Millores en el servei de suport a la ciutadania: incorpora el portal de transparència

A partir del maig de 2023 el servei de suport a la ciutadania Fem-ho fàcil adreçat als ciutadans de municipis que formen part de la xarxa SeTDIBA millora i amplia les seves prestacions.

El servei amplia el suport en la realització d'altre tipus de tràmits i consultes. A partir d'ara, el servei també orientarà en la seu electrònica i el portal de transparència, en la identificació amb certificats a aquells sistemes oferts a la ciutadania per la mateixa Diputació de Barcelona o en la concurrència a licitacions electròniques.

D'altra banda, s'amplien els canals de suport. A més del canal telefònic, l'adreça de correu tramits@diba.cat, i el formulari web Et truquem!, s'activarà un canal de missatge instantani i un sistema de videoconferència per millorar la prestació del suport.

Però sense dubte una de les principals novetats és la disponibilitat del servei en múltiples idiomes i adaptacions a capacitats diverses. A més del català i castellà, el servei es podrà gaudir en anglès, francès, xinès i àrab. Tanmateix, el servei incorpora adaptacions per poder ajudar de forma personalitzada i adaptada en la tramitació electrònica a persones amb discapacitat auditiva o visual.




Informació relacionada


Us recordem que disposeu d'un formulari de derivació de consultes: https://setdiba.diba.cat/derivacio

1
Etiquetes:
#transparencia
1
1
Categories:
General