Novetats en el Catàleg de Serveis 2023: modificació "Impuls de la gestió digital i el govern obert municipal a través de les comarques"

Us presentem una novetat en el recurs "Impuls de la gestió digital i el govern obert municipal a través de les comarques" que trobareu en el Catàleg de Serveis 2023 en els recursos que des del Gabinet d'Innovació Digital us oferim.

Ampliació destinataris: "Impuls de la gestió digital i el govern obert municipal a través de les comarques"

Aquest recurs s'adreça únicament als consells comarcals, als que s'ofereix finançament per garantir la prestació de serveis de suport en transparència i administració digital als municipis menors de 5.000 habitants de la seva demarcació, tot impulsant la coordinació entre administracions supramunicipals. Més informació sobre la XSGD: https://www.diba.cat/es/web/innovacio-digital/xsgd

La novetat d'enguany, en l'àmbit de la transparència, és l'ampliació dels ens destinataris ajuntaments de municipis de fins a 2.000 habitants, que podran rebre aquest suport des dels consells comarcals adherits a la Xarxa de Suport al Govern Digital.

Període de sol·licitud: 28/12/2022 a 31/10/2023

Podeu consultar tota la informació en el següent enllaç.

Etiquetes:
#transparencia