Aquest mes a la 'Sala de ponents' comptem amb la col·laboració de Maria Begoña Ballvé Jerez, interventora i compliance officer de l’Ajuntament de Mollet del Vallès

Com ja sabeu, recentment hem inaugurat un espai anomenat Sala de ponents on hi trobareu −mensualment− articles elaborats per experts en els diferents àmbits de la comunitat, així com experiències i bones pràctiques explicades pels seus protagonistes.

Aquest mes tenim el plaer de comptar amb la col·laboració de Maria Begoña Ballvé Jerez, interventora i compliance officer de l’Ajuntament de Mollet del Vallès, que amb el seu article ens oferirà un analisi profund del sistema d’integritat institucional i algunes recomanacions al respecte.

De ben segur us ajudarà −als ens locals− a iniciar els passos per a construir adequadament un sistema d’integritat institucional al vostre organisme.

Us convidem a llegir detingudament el seu article!