Vídeo de la II Jornada 2021: impulsant la cooperació (organitzada per la Xarxa de Comitès d’Ètica, Generalitat de Catalunya)

Si us vau perdre la II Jornada 2021: impulsant la cooperació (organitzada per la Xarxa de Comitès d’Ètica, de l’Administració de la Generalitat de Catalunya) ara la podeu recuperar!

Posem al vostre abast el vídeo d’aquest seminari que pretén donar continuïtat a la primera sessió celebrada el mes d’abril de 2021, en què va tenir lloc l’acte de presentació de la Xarxa de Comitès d’Ètica com a element de trobada, per millorar, impulsar i consolidar la cultura de l’ètica pública i de la integritat a l’Administració.

La II Jornada s’obre amb una benvinguda institucional a càrrec del Sr. Ismael Peña-López, director de l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC); el Sr. Joan Jaume, secretari d’Administració i Funció Pública i el Sr. Albert Cañigueral, director general de Transparència i Dades Obertes de la Generalitat de Catalunya.

A continuació tenen lloc les ponències que tracten els temes de la ‘projecció internacional: coherència de polítiques per al desenvolupament, un enfocament emmarcat en els ODS’, així com també l’activitat en el món local, aportant experiències i coneixements de diversos ens locals (Ajuntament de Barcelona, Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i Ajuntament de Mataró).

Finalment, es tracta sobre l’’Estratègia d’Activisme d’FGC 2020-2030’.

Conclou la Jornada amb un torn obert de preguntes.

Us animem a visionar-lo!

II Jornada 2021 de la Xarxa de Comitès d’Ètica: impulsant la cooperació (07/07/2021):

Reunions i jornades de la Xarxa

1. Els reptes dels comitès d’ètica davant dels conflictes d’interès (13.02.2020)
2. Compartint iniciatives (13.04.2021)
3. Xarxa de Comitès d’Ètica de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i de les Entitats del seu Sector Públic. II Jornada 2021: impulsant la cooperació (07.07.2021)