Dijous GOmunicipal d'abril: El portal de transparència: on som i cap a on anem? -Amb el Consorci AOC

El portal de transparència que majoritàriament s’utilitza per part dels ens catalans és el que ofereix el Consorci AOC en el marc de la Xarxa de Governs Oberts de Catalunya.

És important que les persones referents en l’àmbit de la transparència coneguin tots els elements que el portal de transparència del Consorci AOC ofereix per garantir que la informació de l’ens arriba a la ciutadania d’una manera entenedora, clara i actualitzada i així facilitar el compliment de la normativa de transparència.

En aquesta sessió de Dijous GOmunicipal realitzarem un recorregut sobre els principals aspectes a conèixer del portal de transparència de la mà del Consorci AOC: el quadre de comandament, l’automatització d’informació que ofereix així com les dades obertes, les noves visualitzacions disponibles, què oferirà el portal properament i on podem trobar totes aquestes novetats per poder estar al dia de tot.

Aquesta sessió tindrà lloc dia 25 d’abril de 2024 de 10h a 11h.