Tens dubtes a l'hora de donar publicitat a documents amb dades personals? Escolta aquest podcast de l'APDCAT: "La protecció de dades als ens municipals".

L'Autoritat Catalana de Protecció de Dades impulsa un podcast divulgatiu per sensibilitzar la ciutadania en matèria de protecció de dades.

En aquest capítol concret "La protecció de dades als ens municipals", produït per la Xarxa de Comunicació Local, Meritxell Borràs (directora APDCAT), Albert Guilera (cap de serveis jurídics de l'ACM) i Eugènia Revilla (lletrada dels serveis jurídics de FMC) parlen de la protecció de les dades a partir d'un conveni signat amb l'Associació Catalana de Municipis i la Federació de Municipis de Catalunya.

Les reflexions i recomanacions que s'apunten al podcast són d'utilitat a l'hora de redactar i donar publicitat a aquells documents administratius que contenen dades de caràcter personals de persones físiques. Així doncs, us recomanem que l'escolteu i preneu notes!