Bona pràctica: com mostrar dades de l'ítem ‘Informació del terme municipal'

Aquesta setmana us destaquem un ajuntament que ens ha fet arribar una bona pràctica relacionada amb l’ítem Informació del terme municipal.

Es tracta de l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca (Baix Llobregat), el qual ha afegit informació gràfica sobre el terme municipal al seu Portal de transparència.

Us recordem que aquest ítem va passar de ser manual a automàtic amb dades obertes, a partir de dades extretes de Municat. Incorpora les principals dades descriptives i enllaços a mapes de situació i carrerer.

Us convidem a fer-hi una ullada!

Trobareu aquesta bona pràctica en els enllaços següents:

• Informació del terme municipal:

I com ja sabeu, el món local està ple de bones pràctiques que és important visualitzar.

Des de la comunitat de Transparència i Govern Obert, ho visualitzem en un mapa. En aquest cas, el que trobareu al Mapa de Transparència activa.

No oblideu de fer-nos arribar les vostres bones pràctiques!

Ítems relacionats:

Materials de suport:

El meu ajuntament és una bona pràctica