Ja tenim els resultats de l’enquesta 'Quins temes t'agradaria que es tractessin des de la comunitat de governobert.diba.cat?'

Ja tenim els resultats de l’enquesta!

Com ja us vam comentar fa uns dies, durant les primeres setmanes de reobertura de la Comunitat de Transparència i govern obert hem començat a rebre consultes del món local i és per això que hem elaborat una llista d’algunes d’aquestes consultes amb la finalitat de prioritzar les que us serien d’utilitat a l'hora de publicar informació sobre Transparència i govern obert al Portal de la transparència del vostre municipi.

Doncs bé, avui us presentem els resultats de l’enquesta, que podeu visualitzar a: https://governobert.diba.cat/node/743

• En primer lloc, i amb el 39% dels vots: Què faig si tinc un munt de PDFs per convertir-los en fitxers reutilitzables?
  • En segon lloc (26% de vots): Quin és el calendari d’enviament dels fitxers que serveixen per actualitzar la informació automàtica al portal de transparència?
  • En tercer lloc (17% de vots):  I si alguna de les dades automàtiques és errònia? Com ho corregeixo?
  • I per últim... en quart i cinquè lloc (igualats amb el 9% dels vots): Com organitzo això de la transparència dins del meu ajuntament?” i “Quines eines tinc al meu abast per presentar la informació de forma gràfica i entenedora?

Doncs ara que ja tenim els resultats, i amb l'objectiu de facilitar-vos la vostra gestió en la transparència, posem a la vostra disposició un vídeo que us ajudarà en la tasca de convertir documents PDF a formats reutilitzables:

Bona pràctica: extreure informació estructurada d'un document PDF per poder-la publicar en formats reutilitzables

No us el perdeu!

De moment, aquesta setmana posem al vostre abast un nou document per ajudar-vos a gestionar la transparènciaDecàleg per gestionar la transparència en el teu ajuntament, acompanyat d'una Infografia. Podeu reutilitzar la Infografia que esperem us sigui de gran utilitat a l’hora de planificar el vostre objectiu.

Informació relacionada:

Categories: