Publicació ‘Plans d'integritat a l'administració local’

Tenim una recomanació per a vosaltres i es tracta de la publicació Plans d'integritat a l'administració local.

Amb aquesta publicació la Fundació Transparència i Bon Govern Local impulsa un projecte amb l'objectiu que els ens locals incorporin, com a segell de qualitat democràtica, els plans d’integritat com a base d’una futura Compliance al sector públic que, a més del compliment normatiu, sigui una veritable mostra de compromís amb una cultura d’integritat i probitat institucional.

En aquesta col·lecció es publiquen les aportacions que es recullen en jornades, seminaris, estudis i monografies organitzats o encomanats per l’àrea de continguts i àmbits de l’Associació Catalana de Municipis (ACM) i de la fundació Transparència i Bon Govern Local.

Tal i com recull en la seva introducció, el projecte Plans d'integritat a l'administració local s’orienta a prestar suport a les administracions locals de Catalunya en l’aprovació i implementació de Plans d’Integritat, instruments que en l’actualitat no estan implantats a l’administració pública de forma generalitzada i que en un futur poden esdevenir essencials, tant per la seva incidència en la prestació d’uns serveis públics de qualitat i amb les màximes garanties, com en la vessant de garantia de transparència i integritat dels servidors públics en l’exercici de les seves funcions.

Us convidem a fer-hi una ullada!

Informació relacionada:

Acte de presentació del projecte "Plans d'integritat a l'administració local" en què hi van participar el Director de l'Oficina Antifrau de Catalunya, la Directora del Consorci AOC, i els alcaldes de Terrassa i Mollet del Vallès, que va tenir lloc el mes de gener de 2021: https://www.acm.cat/fundacions/fundacio-la-transparencia-i-el-bon-govern-local/projectes/plans-integritat