Parada de la #CaravanaInnovació a l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès: "Sinergia organitzativa per a la gestió integral de la informació pública"

A inicis d'aquest mes de juny, la Caravana Innovació Digital va fer una parada a l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès per parlar amb el cap de la Secció d'Accés, Control i Gestió de la Informació, en Francesc Giménez, que ha desenvolupat a l’Ajuntament un model de gestió de la informació, el qual pot ser útil per a d’altres ajuntaments i administracions.

Projecte Sinergia organitzativa per a la gestió integral de la informació pública.

Es tracta d'un exemple d’innovació pel que respecta al tractament de la transparència, l’accés a la informació i la protecció de dades des de la gestió documental. Han aconseguit una gestió eficient i acurada de tres funcions principals de tota administració, tot i la difícil gestió dins de l'organització per la càrrega de feina que suposen. Ho han fet partint d’una base ja coneguda, l’accés a la informació des de l’arxiu i fent créixer les seves funcions dins l’organització amb una gran feina divulgativa tant dins com cap a la ciutadania.

Voleu conèixer més sobre aquesta parada? Feu clic aquí.

També podeu veure aquest petit vídeo resum del que va ser la parada.

Si voleu que la #CaravanaInnovació pari al vostre ens, ho podeu fer a través d'aquest enllaç