Sala de Ponents Amalia López: la comunicació com a eina de transparència i govern obert als ajuntaments

Claus de la comunicació digital i les xarxes socials per a petits ajuntaments

La comunicació digital està experimentant en els últims dos anys importants canvis que també tenen repercussió en la comunicació que es realitza des de les administracions públiques cap a la ciutadania.

L'entrada en vigor de la Llei Europea de Serveis Digitals ha suposat un canvi en el model de negoci de les grans plataformes de xarxes socials que ens obliga a replantejar-nos si la comunicació des dels petits i mitjans ajuntaments s'ha de limitar a tenir perfils a X i Facebook.

En aquest vídeo s'ofereixen consells i estratègies per a un nou model de comunicació que passa per un impuls de les pàgines webs, l'aposta per formats com els podcast, continguts en vídeos, butlletins de notícies o canals de missatgeria instantània.

Podeu veure el vídeo de l'Amalia López fent clic aquí.