Jornada SeTDIBA 2021: els reptes de la gestió digital en els municipis de menor dimensió.

Públic al qual s'adreça:
Tècnics dels ens locals SeTDIBA i tècnics del món local interessants en conèixer els serveis SeTDIBA
dijous
Juny 2021
Data de finalització: dijous, 17/06/2021 - 13:00

Descripció de la jornada

Des de 2018, el conjunt de serveis de transformació digital SeTDIBA s’ha estès a 91 ens locals del territori. Bona part d’aquest desplegament s’ha realitzat en temps de pandèmia posant de manifest que la transformació digital de les organitzacions és possible en entorns de treball col·laboratiu a distància i plantejant nous reptes com ara l’aplicació de mesures d’autoprotecció i ciberseguretat o la consolidació de l’ús del canal digital amb la ciutadania.

En aquesta jornada s’analitzen els reptes imminents als que s’enfronten els petits municipis així com les necessàries mesures d’autoprotecció en l’àmbit de la ciberseguretat. També es presenten les millores en els serveis  SeTDIBA que s’implantaran a curt i mig termini.

La jornada comptarà amb la participació dels Sr. Xavier Marcet (consultor i president de ‘Lead to Change’) i Tomàs Roy (director d’estratègia de la seguretat en Agència de Ciberseguretat de Catalunya) com a ponents externs; i del Sr. Josep Arimany (Diputat de l’ Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial), el Sr. Francesc Xavier Forcadell (Coordinador d'Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial) i el Sr. Joan A. Olivares (Cap del Gabinet d’innovació Digital).

9-9.15. Benvinguda i presentació

Josep Arimany. Diputat de l’ Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial

9.20-10.00. Present i futur del rol dels governs locals en cooperació i assistència local. Especial referència a la transformació digital.

F.  Xavier Forcadell. Coordinador d'Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial

10.00-10.50 El poder de les persones i els petits canvis en la transformació digital

Xavier Marcet. Consultor i president de ‘Lead to Change’

11.00-11.45 Com ens hem d’autoprotegir?

Tomàs Roy. Director Estratègia de la Seguretat en Agència de Ciberseguretat de Catalunya

11.55 – 12.45.  2021. Oferta de serveis i reptes de futur en la transformació digital

Joan Olivares. Cap del Gabinet d’innovació Digital

12.50 -13.00  Cloenda