Seminari web “Com podem personalitzar els serveis públics a través de la intel·ligència artificial?”

dilluns
20
12:00h
Setembre 2021
Data de finalització: dilluns, 20/09/2021 - 13:45

Amb l’objectiu de reflexionar i debatre sobre l’ús de la intel·ligència artificial en la personalització dels serveis públics l’Escola d’Administració Pública de Catalunya (EAPC) organitza aquest seminari web que té lloc el dia 20 de setembre de 2021, de 12.00 h a 13.45 h.

En aquesta jornada es farà la presentació de la Guia per a la personalització dels serveis públics a través de la intel·ligència artificial que l’EAPC va publicar recentment (número 19 de la col·lecció Estudis de Recerca Digitals).

Objectius del Seminari:

  • Presentar la intel·ligència artificial i l’ús de les dades com la via per personalitzar els serveis públics i aconseguir una Administració que respongui a les necessitats de la ciutadania posant les persones usuàries al centre dels serveis públics (user centricity).

  • Presentar la Guia per a la personalització dels serveis públics a través de la intel·ligència artificial, amb les orientacions i les propostes que ofereix.

  • Compartir experiències a partir de casos pràctics que s’han implementat.

  • Reflexionar i debatre sobre els reptes i les oportunitats que es presenten.

Aquest seminari web es realitzarà mitjançant la plataforma Zoom (les persones admeses rebran un enllaç per connectar-s'hi) i no es certificarà.

Inscripcions:

Us hi podeu inscriure fins el 15 de setembre a través d'aquest formulari.

Trobareu més informació, així com el programa del seminari a: http://eapc.gencat.cat/web/.content/home/lescola/noticies/activitats_destacades/2021/07-seminari-web-inte-artificial/AGE760004_2021_programa_serv_pub_intel_artificial.pdf

Guia per a la personalització dels serveis públics a través de la intel·ligència artificial http://eapc.gencat.cat/web/.content/home/publicacions/col_leccio_estudis_de_recerca_digital/19_Guia_personalitzacio_servei_public/Estudis-Recerca_19_DEF.pdf

Informació relacionada: