Estat dels serveis / Incidències de serveis
Les informacions i avisos sobre l’ús dels serveis, i les incidències en els mateixos que es puguin produir que els ajuntaments, i en el seu cas les entitats que gestionin serveis públics, han de facilitar a la ciutadania.
De forma específica, les incidències que es produeixin a la Seu Electrònica han de ser també preceptivament informades.
1. La Xarxa recomana
Consulteu la fitxa per a aquest ítem:
https://municat.gencat.cat/ca/Temes/Transparencia/Items-de-transparencia/5.3.1.Incidencies-serveis
2. Tipus de gestió de la informació
Manual.
3. Com millorar la informació
Us recomanem algunes millores sobre la visualització que apareix per defecte:
- Enllaçar directament amb els Avisos, Novetats en els serveis, Incidències, Notícies, etc., exposant el motiu i el seu termini temporal.
- Publicar en aquest indicador els enllaços a xarxes socials, (Twitter, Facebook o altres) si se’n disposa, per informar de les Incidències.
- Enllaçar amb el corresponent apartat de la Seu Electrònica, per informar de les incidències relacionades amb tràmits i serveis digitals.
- Publicar també enllaços als webs dels departaments municipals que gestionin Serveis Públics, on han d’informar sobre possibles incidències del servei, horaris especials, etc.
4. D’on trec la informació
- Dels departaments municipals que gestionen serveis públics.
- De la Seu Electrònica.
5. Bones pràctiques
Ajuntament de Castellar del Vallès
Publica un enllaç al Web municipal, a la pàgina d’Avisos, on s’informa i actualitzen les incidències i novetats en els serveis públics
http://www.castellarvalles.cat/34165/avisos/