Vídeos de la Jornada Reptes cap a un nou model de transparència

Ja teniu a la vostra disposició els vídeos de la Jornada Reptes cap a un nou model de transparència, impulsada per la Diputació de Barcelona i el grup de recerca ComSET de la Universitat Autònoma de Barcelona, adreçada als Tècnics de l'àmbit de la transparència del món local, que va tenir lloc el 28 de setembre.

El grup de recerca ComSET de la UAB atorga anualment el segell Infoparticipa com a reconeixement a la transparència informativa dels webs de les institucions. La jornada compta amb la intervenció de membres del grup d’experts locals en matèria de transparència i el Consorci AOC.

Presentació de la Jornada:

• Sr. Josep Arimany. Diputat de l'Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial.

• Sr. Armand Balsebre. Catedràtic de Comunicació Audiovisual i Publicitat en la UAB. Director del grup d'investigació ComSET (Grup de Recerca en Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència).

Situació i reptes de la transparència en els governs locals:

• Sr. F. Xavier Forcadell. Coordinador de l'Àrea d'Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial.

L'ecosistema de serveis vinculats amb la transparència proposat per la Diputació de Barcelona:

• Sr. Joan Olivares. Cap del Gabinet d'innovació Digital.

Repte 1. De la comunicació en l’àmbit de la transparència:

• Marta Corcoy, Doctora en Comunicació i Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)

Repte 2. El canvi cultural per la governança de les dades:

• Ascen Moro, Cap del Departament Govern Obert de l'Ajuntament Sant Feliu de Llobregat

Repte 3. El valor de les dades obertes en la transparència en el cas dels municipis de menor dimensió:

• Hugo Barrós, Tècnic d'Administració General de l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès

El portal de transparència i dades obertes del Consorci AOC. Novetats i reptes de futur

• Ferran Farriol, Cap de Servei de Govern Obert del Consorci Administració Oberta de Catalunya (AOC)

Torn de preguntes del bloc i tancament

I no oblideu... Subscriure-us al canal de Youtube “Innovació i Governs digitals DIBA”:

Canal de l’Àrea d’Innovació, Governs Locals i Cohesió Territorial

Si voleu rebre les novetats setmanals en matèria de transparència, accés a la informació pública, dades obertes i bon govern només heu de donar-vos d'alta a la comunitathttps://governobert.diba.cat/node/411