Vídeo de la jornada Oportunitats de la intel·ligència artificial integrada amb IoT-5G

Si us heu perdut la jornada Oportunitats de la intel·ligència artificial integrada amb IoT-5G dins del marc de l’Estratègia CATALONIA.AI de la Generalitat de Catalunya ara és el moment de recuperar-la!

El Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori de la Generalitat de Catalunya ha organitzat aquesta sessió en què s'analitza el potencial de la IA quan s’integra amb altres tecnologies, com la Internet de les Coses (IoT) o el 5G. La sessió compta amb una part introductòria a aquestes tecnologies, i posteriorment s'hi exposen les oportunitats i experiències de negoci en aquest àmbit, així com casos d’ús on la IA integrada pot aportar un gran valor.

Trobareu la sessió gravada al canal de Youtube del Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori de la Generalitat de Catalunya:

Programa:

09:00 – 09:30. Entrada a la sala virtual

09:30 – 09:40. Benvinguda institucional. Daniel Santanach, coordinador de l’estratègia d’IA de Catalunya (CATALONIA.AI), Generalitat de Catalunya

09:40 – 10:00. La IA integrada amb IoT i/o 5G: Introducció a les tecnologies. Angel Martín, Estratègia IA a la Fundació i2CAT

10:00 – 10:25. La IA integrada amb IoT i/o 5G: Oportunitats i casos d'ús. Jara Forcadell, Estratègia Comunitats Tecnològiques a la Fundació i2CAT

10:25 – 10:30. Cloenda

Trobareu tota la informació a:

Oportunitats de la intel·ligència artificial integrada amb IoT-5G