Vídeo de la I Jornada de Govern Obert de Rubí: Eines de govern obert (impulsada per l’Ajuntament de Rubí)

Si us vau perdre la I Jornada de Govern Obert de Rubí: Eines de govern obert en què es parlava de dades obertes, transparència, dret d’accés i participació a nivell local ara és el moment de recuperar-la

Aquesta sessió que va tenir lloc el passat dia 6 d’octubre en modalitat presencial a la Biblioteca Mestre Martí Tauler també es va poder seguir en directe a través del canal de Youtube de l’Ajuntament de Rubí.

Va ser un acte enfocat a donar a conèixer  de forma pràctica i didàctica les eines de Govern Obert a la ciutadania i es va comptar amb la presència i intervenció de la Secretària de Govern Obert de la Generalitat, Mercè Crosas i de l’alcaldessa de Rubí, Ana Maria Martínez.

Us deixem els punts del programa que s’hi van tractar:

• “Les dades obertes”, a càrrec d’Eli Vivas, periodista de dades i cofundadora de Storydata.

• “Accés a la informació pública”, a càrrec de Karma Peiró, periodista especialitzada en dades obertes i transparència de la informació pública. Co-fundadora de Visualització per a al transparència.

• “La participació ciutadana a través de la plataforma Decidim”, a càrrec de Nil Homedes, de l’equip Decidim de Barcelona.

La sessió va finalitzar amb un torn de preguntes que de ben segur resoldran molts dels dubtes que teníeu!

Us convidem a visualitzar-la!

Informació relacionada:

Si voleu rebre les novetats setmanals en matèria de transparència, accés a la informació pública, dades obertes i bon govern només heu de donar-vos d'alta a la comunitathttps://governobert.diba.cat/node/411