Tràmits / El meu espai personal
Publicat per Gabinet Innovació Digital el 25/10/2020 - 19:16 | Última modificació: 30/08/2023 - 09:16
Taula de continguts
L’ entorn de comunicació entre l'Ajuntament i cada ciutadà o ciutadana, que permet la consulta, prèvia identificació o certificat digital, sobre l’estat dels seus tràmits, determinats rebuts, el padró d'habitants, el registre municipal, les dades del cens electoral o altres.
1. La Xarxa recomana
Consulteu la fitxa per a aquest ítem:
https://municat.gencat.cat/ca/Temes/Transparencia/Items-de-transparencia/5.1.7.El-meu-espai-personal
2. Tipus de gestió de la informació
Automàtica.
3. Com millorar la informació
Recomanem algunes millores sobre la visualització que apareix per defecte:
- Oferir un text explicatiu o tutorial, que faciliti a la ciutadania la comprensió i l’accés a la carpeta ciutadana, i tràmits personals que té amb l’Ajuntament, de forma telemàtica.
- Facilitar diferents opcions o filtres de cerca dels diferents serveis i tràmits municipals que l’afecten personalment.
4. D'on trec la informació
De la Seu Electrònica, on preceptivament ha d’existir aquesta Carpeta Ciutadana per als tràmits electrònics.
5. Bones pràctiques
Temes:
Transparència
Grups de treball:
Grup d’experts locals en transparència