Seminari en línia i gratuït ‘Què passarà el 17 de desembre?’ Webinar sobre la directiva de protecció de les persones alertadores

dijous
Juny 2021

L'Oficina Antifrau de Catalunya, l’Agència Valenciana Antifrau, l’Oficina de prevenció i lluita contra la corrupció a les Illes Balears i l’Ajuntament de Barcelona organitzen el Seminari web Què passarà el 17 de desembre?, que té per objectiu tractar la transposició de la Directiva UE 1937/2019 de protecció de les persones denunciants de corrupció i compartir les experiències dels canals de denúncia.

El Sr. Manuel Villoria, catedràtic de Ciència Política i de l’Administració de la Universitat Rey Juan Carlos, serà l’encarregat de presentar i moderar l’acte.

Al seminari hi intervindran el director d’Antifrau, Sr. Miguel Ángel Gimeno, el director de l’Oficina de les Illes Balears, Sr. Jaume Far, el director de l’Agència Valenciana, Sr. Joan Llinares, i la directora de Serveis d’Anàlisi de l’Ajuntament de Barcelona, Sra. Rosa María Sánchez.

Es tracta d'una formació gratuïta que tindrà lloc el dia 10 de juny, a les 12h.

Per assistir al Seminari cal inscriure-s’hi enviant un correu a l’adreça: comunicacion@antifraucv.es

Material de suport:

Guia ràpida a la Directiva (UE) 2019/1937 del Parlament Europeu i del Consell, de 23 d’octubre, relativa a la protecció de les persones que informin sobre infraccions del Dret de la Unió, elaborada per l’Àrea de Legislació i Assumptes Jurídics de l’Oficina Antifrau de Catalunya.

Trobareu més informació a: